keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Ihmekääpiöllä on saliohjelma!!

Jes nyt se on! Mukava omaohjaajamies kuunteli mitä olen tehnyt ja mitä haluan tehdä ja mitkä on omat tavoitteet, ja nyt minulla on se! Saliohjelma! Jes! Nyt pitäs alkaa evä kasvamaan ja tulla räjähtävää voimaa lisää. Ihanaaihanaa! Nyt alkuun on sellainen ohjelma jossa käyn aika hyvin koko kropan läpi, kun noin pari kertaa viikossa olisi tavoitteena salilla käydä. Katsotaan sitten 3 kuukauden päästä muutetaanko niin että on esim. alakropan treenipäivä, yläkropan treenipäivä jne. Sitten tämä ystävällinen omaohjaajaihminen kysyi vielä lopuksi kaipaanko ravinnon puolesta neuvontaa. Siinä juteltiin asiasta ja herra vahvisti sen mitä olin itsekkin jo miettinyt, eli enemmän proteiinia. Nyt vaihtuu palkkarikin sellaiseen jossa hiilarit ja proteiinit on about fifty-fifty, kun aiemmin on ollut enemmän hiilaripainotteinen tuo palkkari. Tänään joudun töihin, mutta huomenna menen salille!

Oli muuten hauskaa huomata kuin on eri painot varsinkin jalkajutuissa kun joskus 3 vuotta sitten kun en vielä harrastanut roller derbyä. Olen siis joskus vuosia sitten käynyt salilla ihan säännöllisesti, mutta derbyn alettua olen lähinnä kotona tehnyt lihastreeniä omalla painolla. Jalkaprässiin on tullut noista saliajoista about puolet lisää kiloja. Hehe. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti